Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Anak Sekolah

Anak Sekolah

  Hi Blogger, Hari ini saya agak malas sikit kerana baru saja ambil cuti kerja dua hari.Hari ini saya membuat image Animasi Anak sekolah,tetapi kalau dilihat macam orang dewasa pula.susah sikit nak kasi comel muka dia hehehe..

 Sebenar nya saya gunakan image yang sama untuk Animasi lain dengan perubahan yang saya buat nampak beza antara duanya.Mengapa saya buat image anak sekolah ya.? ya saya ada projek lain yang lama sudah saya tak buat iaitu musik video untuk sekolah.

 Sebelumm ini saya ada membuat versi karaoke di youtube yang hampir satu juta melihatnya iaitu Terima Kasih Cikgu yang hanya ada gambar dan lirik.Tak sangka pula sebanyak itu view dia.insa allah.nantikan cerita anak sekolah menerusi Animasi saya .

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.