Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


The Making Of Dengan Camera Handphone


  Hi Blogger & Readers.kali ini Saya nak tumpukan dalam mengupload Animasi The Making Of.Video ini berdurasi pendek bagaimana cara Saya membuat Animasi dengan menggunakan Flash 8.Video ini bukan lah cara tutorial bagaimana membuat Animasi akan tetapi hanyalah cara Saya menghasilkan Animasi sendiri.

  File Animasi Saya memang banyak dalam simpanan komputer selama ini jadi Saya ingin membuat Animasi The Making Of dengan menggunakan camera handphone Saya dan  upload ke Youtube LilyRayme.Saya membuat ini kerana mendedahkan File Animasi yang tersimpan dari hasil video Animasi yang telah siap supaya apa yang Saya buat tidak sia sia dan youtube LilyRayme selalu terupdate.

  Kepada Blogger yang belum Subscribe Youtube Ucing iaitu LilyRayme silakan Subscribe Insa Allah Animasi terbaru akan Saya upload disana.Sambil sambil itu boleh lah Anda lihat bagaimana Saya menghasilkan Animasi dan video The Making Of.

The making of video update :

The making of stickman machanic vs Evil.

The making of music video sudah ku tahu versi ucing.

Enjoy..Terima Kasih (^_^).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
September 13, 2017 at 11:07 AM delete

terima kasih.harap dapat like dan share sekali (^_^).hehe

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.