Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Selamat Hari Raya uk

Selamat Hari Raya uk

  Hi Sahabat ku.kelamarin saya membuat animasi Selamat Hari Raya iaitu Suspen Raya uk.Animasi nya agak pendek untuk hiburan semata-mata.Mungkin anda tidak faham apa yang di ucapkan kerana bahasanya adalah bahasa kedayan.

 Animasi ini menceritakan.ucing kadayan menyanyi lagu selamat hari raya,akan tetapi Puasa baru bermula sehari dan membuat muka suspen.Mari lihat video animasi yang saya buat melalui youtube atau di"Mari Tengok Hasil Animasi Saya " di Blog ini.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

6 comments

comments
July 9, 2015 at 11:11 PM delete

Waa, pandainya buat animasi, good luck :)

Reply
avatar
July 11, 2015 at 2:43 PM delete

wow, saya suka animasi, nak jugak belajar cara2 buat nya..

Reply
avatar
July 13, 2015 at 4:22 PM delete

Yaa.Saya pun bukan pandai sangat.belajar dari youtube dan website saja.kalau ada kemahuan di situ ada jalan.

Reply
avatar
July 14, 2015 at 2:44 PM delete

Wahhhh !! Hebat (Y)
Jemput usha entry kite jugak :)

Reply
avatar
July 14, 2015 at 4:07 PM delete

Terima kasih.kalau nak tengok hasil animasi saya sila follow blog ini ,google + atau like di FB.

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.