Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Pageview Youtube Uk Cecah 2000 Perhari


  Alhamdulilah..Wow..Youtube Ucing kadayan dah sampai 2000 (2 ribu) pageview perhari .kalau di lihat dah nak sampai 3 ribu perhari.Saya nak target 10,000 ribu perhari kalau boleh.Mengikut kajian Saya ini adalah dari perkongsian laman social facebook ,whatsapp,youtube subscribe dan pencarian google.

  Penting nya perkongsian memberi impak yang besar dan yang paling best jika ada yang tengok video saya berulang kali,itu yang membuatkan pageview meningkat dan kadang-kadang consistent.Saya pernah membuat Entri mengenai Ucing kadayan Pageviews walau masa itu Pageviews dari 0 ke 400+ Perhari ianya amat membanggakan Saya untuk permulaan.

  Selepas itu saya buat Entri mengenai Pageview Youtube Uk Cecah 1000.fuhh hebat tak sangka kini dah mencecah 2000 dan nak hampir ke 3000 perhari.Saya harap pageview youtube ucing semakin meningkat dan tidak menurun.Berlainan pula blog uk ini 300 je perhari,apa apa pun ianya membantu untuk meningkatkan traffic ke youtube ucing.

  Mungkin ada diantara youtube subscriber menantikan animasi terbaru saya..insa allah animasi pendak akan saya hasil kan kemudian nanti.kepada Blogger yang baru kenal Blog ini Sila ikuti Blog ini melalui Follower,Youtube,Facebook,Google +,Twitter dan Blogger Ku.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

3 comments

comments
Anonymous
April 20, 2016 at 5:40 PM delete

Tahniah..kipidap

Reply
avatar
May 7, 2016 at 4:25 PM delete

tahniah uk...

singgah dari http://jmbelog.blogspot.my/

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.