Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Fastest Fidget Spinner On The Planet


  Hi Blogger & Readers.Entah apa apa entah apa yang Saya buat hari itu.Mungkin selalu terfikir dengan Fidget Spinner ini sampai Saya pun membuat Animasi mengenai nya.Fidget spinner ini lah permainan zaman sekarang yang tengah viral di media social dan di mana mana pun pasti ada.

  Kata orang Fidget Spinner ini untuk menghilang kan rasa Stress dan tenangkan fikiran di masa lapang.Saya cuba benda ini memang seronok dan seringkali ingin memutar berkali kali.Benda ini juga disukai oleh kanak kanak dan orang dewasa akan tetapi pasti di awasi apabila benda ini di beri kepada kanak kanak.Walaupun ianya nampak tidak membahayakan ianya boleh mencerdakan jejari kanak kanak kerana jari kanak kanak kecil mudah masuk dalam lubang Fidget Spinner itu.

  Sebelum ini,Fidget Spinner ini di buat seperti gambar di atas akan tetapi setelah ianya popular berlain lain jenis dan bentuk di buat hinggakan ada lampu Fidget Spinner ini.Mungkin Anda juga minat benda ini.Kalau berminat mari Saksikan Animasi yang Saya buat melalui The Fastest Fidget Spinner On The Planet dan Saksikan juga bagaimana Saya membuatnya.

* Kepada yang telah melihat The Fastest Fidget Spinner On The Planet ini jangan lupa " Like & Share dan Subscribe Channel Youtube Saya LilyRayme (^_^).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
August 29, 2017 at 3:03 PM delete

anak2 i ada spinner ni..huhu...

Reply
avatar
August 29, 2017 at 3:11 PM delete

hehe bermain lah dengan keluarga (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.