Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Sekelip Mata Kereta Mercedes Bertukar Ke Lamborghini


  Hi Blogger & Readers.Hari itu Saya ada upload video Animasi ke youtube mengenai kereta Mercedes Tranformasi ke Lamborghini.Walaupun Animasi ini berdurasi pendek akan tetapi membuat nya mengambil masa yang agak lama kerana ia memerlukan banyak pecahan layer.

  Animasi ini Saya memerlukan dua buah kereta dari permulaan dan penghujung scene. Transformasi itu Saya buat di pertengahan scene dan di buat beberapa bahagian layer.Setiap layer itulah yang kena fikir membuat tranformasinya berfikir juga kita di buatnya.

  Animasi ini bagaikan scene Transformers akan tetapi Transformers bertukar dari kereta ke Robot,Animasi Saya hanya bertukar kereta ke kereta lain kira unik lah sikit.Jadi mari kita saksikan Animasi yang Saya buat di youtube iaitu Mercedes Sl Transform To Lamborghini Aventador.

Semoga Video Animasi Saya banyak view dan banyak Like.Kalau boleh Share dan Subscribe Youtube Saya sekali (LilyRayme).(^_^).

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

2 comments

comments
dd
August 26, 2017 at 12:48 PM delete

Wah berapa jam buat ni? Hebat

Reply
avatar
August 28, 2017 at 8:44 AM delete

hehehe hampir sebulan juga di buatnya (^_^).

Reply
avatar

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.