Youtube Live Subscribe Getting Higher,Subscribe Now.


Lilyrayme Animation Youtube Meningkat 14k Subscribers

  Hi Blogger & Readers.Alhamdulilah Youtube Ucing LilyRayme telah mencecah 14k Subscribers dan akan meningkat dari hari ke hari untuk mencapai 15k Subscribers pula.Sebelum ini Saya ada membuat Entri mengenai Youtube Ucing Lilyrayme meningkat ke 13k Subscribers dan bagaimana Saya memulakan untuk mendapatkan Youtube Subscribers.

 Di sebalik meningkatnya Youtube Subscribers Saya ada membuat perubahan nama channel Saya yang sebelum ini adalah "Ucing Kadayan Fan Club" kini menjadi "LilyRayme Animation".Sebelum ini Youtube Saya bernama Lilyrayme selepas adamya idea kartun Ucing kadayan,jadi Saya ubah menjadi Ucing kadayan fan club untuk memperkenalkan Animasi Ucing Kadayan tersebut.

  Demi memperkenalkan Youtube Lilyrayme,Saya pun membuat Blog Ucing Kadayan seperti ini.Kalau dilihat video Youtube Saya,ada bermacam macam Animasi dengan watak yang berlainan dan tidak semestinya watak Ucing kadayan sahaja Saya buat,maksudnya di sini Saya boleh buat Animasi apa saja (^_^).Jadi dengan berlainan animasi saya buat "LilyRayme Animation" adalah terbaik untuk channel Saya.

  Terima kasih kepada yang Subscribe Youtube channel LilyRayme Animation.Kepada Blogger dan Readers yang belum Menonton Ucing Kadayan The Movie Part 1 boleh lah tengok di Youtube LilyRayme dan jangan lupa tekan Like,Tinggalkan komen Anda,Share ke media social dan Subscribe . (^_^)





Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

3 comments

comments

Hi Tinggalkan Terus Komen Anda,Dah terlewat Singgah diSini ;D dan Jangan Lupa <---------$"TICK NOTIFY ME "$----------> untuk Maklum Balas.(^x^) miau...Subscribe Youtube Ucing Juga.